Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Jose

08 November 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Om 11 uur waren we in Kaapstad. We besluiten om de auto in een parkeergarage te zetten en eerst wat van Kaapstad te gaan zien voordat we naar het hotel gaan.
Eerst lekker geluncht in een restaurant op V&A Waterfront.
Toen een ticket gekocht voor de sightseeing Hop on hop off bus. Helemaal naar de kabelbaan waarmee je naar de top van de Tafelberg kunt. We hebben geluk vandaag, het is helder weer, zodat we over de hele wijde omgeving kunnen kijken. Een geweldig mooi uitzicht. Onze tour met de bus afgemaakt. Daarna auto opgehaald in parkeergarage in op weg naar het hotel. Keidruk op straat en het hotel ligt natuurlijk in een smalle drukke straat. Maar allemaal goed gegaan. Na het inchecken konden we onze auto parkeren in een parkeergarage 2 straten verder.
We logeren in het Grand Daddy Hotel in 38 Longstreet. Op het dak van het hotel staan Amerikaanse caravans. Een daarvan hebben we gehuurd. Heel leuk.
Daarna gegeten in het hotel en maar weer op tijd naar bed want morgen hebben we nog een drukke dag.

Tags: Cape-town