Durban-Oyster Bay - Reisverslag uit Humansdorp, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu Durban-Oyster Bay - Reisverslag uit Humansdorp, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu

Durban-Oyster Bay

Door: Jose

31 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Humansdorp

Heel vroeg uit de veren (4.45 uur) voor vertrek naar de King Shaka luchthaven van Durban. Huurwagen inleveren en dan een binnenlandse vlucht naar Port Elizabeth. Aankomst in P.E. Om 09.05 uur. Huurwagen ophalen. Dimaal hebben we een Toyota Quest. Dan op weg naar Oyster Bay Lodge, gelegen in Oyster Bay. We hebben er ongeveer 2,5 uur over gereden. Een prachtige locatie. Oyster Bay heeft een eigen prive duinen strand. Vanmiddag een stukje wezen wandelen en een tukje gedaan in de duinen. Vandaag is het weer prachtig weer. De zon schijnt volop. Wel een beetje een fris windje, maar als je niet te dicht bij het water komt is het goed toeven.
Zometeen lekker douchen en eten en relaxen. Morgen weten we nog niet wat we gaan doen. We blijven hier in ieder geval 2 nachten.

• 01 November 2016 - 18:42

Germa En Andre:

Lieve dames, een dagje niks doen is ook vakantie.
    Enjoy.

• 01 November 2016 - 20:37

Franka:

Zo nu even alle verhaaltjes gelezen, wij zijn namelijk ook een week weggeweest, lekker vakantie. Maar jullie hebben al heel wat beleefd en we hopen dat jullie nog een inspirerende vakantie hebben. Groetjes en veel plezier nog, Piet en Franka

• 05 November 2016 - 00:00

Germa En Andre:

Hey meiden, zitten jullie zonder wifi? Mis jullie reisverslagen.