Reis van Makassar naar Rantepao - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu Reis van Makassar naar Rantepao - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu

Reis van Makassar naar Rantepao

Door: Petra

17 Oktober 2015 | Indonesië, Rantepao

Vandaag hebben we n reisdag.de reis ging per minibus en zou ong 375 km zijn en zou ong 9 uur in beslag nemen, n lange dag dus !! Om half negen zijn we vertrokken vanuit t hotel.
Onderweg gestopt voor wat foto,s en de lunch genuttigd in n heel mooi restorant aan zee bij pare- pare.
Nog n paar stops gehad om te plassen en wat te drinken.
De weg was lang en goed maar vermoeiend vooral voor de chafeur denken wij. Over bergpassen en de snelheid was gemiddeld 45 km per uur.
Wat opvalt is dat er niemand moppert achter t stuur, heEl relaxt rijden ze. Voor ons nog wat van te leren.
Om half 7 waren we op de plaats van bestemming en we hebben weer n prachthotel!! Met zwembad!
De gids gaat ons de komende dagen in het Nederlands vertellen in deze omgeving. Zijn naam is Gibson.
Zitten nu lekker op t buitenterras om nog wat te eten.
Kijken wat ons morgen brengt.

Tags: Rantepao