Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van PetraJose - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van PetraJose - WaarBenJij.nu

Las Vegas

24 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Alvast kaartjes gekocht voor het reuzenrad vanavond. Daarna gewandeld over de Strip. Maar deze keer de andere kant op. Als je hier echt alles wilt zien, dan ben je dagen onderweg. Zodra je een hotel inloopt, hoor en zie je alleen maar fruitautomaten, blackjack-, poker- en roulettetafels. En overal zie je mensen spelen (en meestal verliezen). Wij hebben ook een gokje gewaagd, maar het heeft helaas niets opgeleverd. De meeste spellen begrijpen we ook niet. Als je eenmaal een casino of shoppingmall inloopt heb je al heel snel geen idee meer hoe je weer naar buiten moet. En zeker niet als je nog een keer een (rol)trap hebt genomen. Ook kun je overal (junk)food kopen. En wat opvalt, in veel casino’s mag binnen gerookt worden. Rond zevenen zitten we in de Highroller (reuzenrad). Wat een prachtig uitzicht heb je dan over Las Vegas en met name De Strip. Nog een laatste drankje gedaan in de bar van het hotel. Niet teveel, want een Westmalle kost maar liefst $13,00 per stuk.