Dambulla en Matale - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van PetraJose - WaarBenJij.nu Dambulla en Matale - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van PetraJose - WaarBenJij.nu

Dambulla en Matale

Door: Petra en Jose

12 December 2018 | Sri Lanka, Dambulla

Zoals jullie merken is ons avondprogramma niet erg interessant. Buiten het schrijven van het verslag, eten en daarna een beetje lezen en ipadden doen we niets meer. Het eten is hier prima. In het hotel (The Deer Park) waar we de afgelopen 2 nachten verbleven was het ontbijt en diner steeds een enorm uitgebreid buffet.
Om 08.30 uur weer opgehaald door Anu. Vandaag vertrek naar Kandy. Onderweg hebben we een bezoek gebracht aan de Dambulla Grottempel, ook bekend als de Gouden Tempel van Dambulla. Tempels gebouwd in 5 grotten onder overhangende rotsen, met schilderijen, standbeelden en muurschilderingen. Het is het best bewaarde grottempelcomplex van Sri Lanka. Ook hier weer nieuwe ‘vrienden’ gemaakt, twee vrouwelijke monniken uit China

• 12 December 2018 - 14:38

Germa:

Maar dames, dus s'avonds verplicht rust.
    Misschien ook niet verkeerd dat dat een onderdeel van jullie vakantie is.als jullie terug zijn kunde weer zat sjouwen.

• 12 December 2018 - 18:35

Willy Klerkx:

Hallo Jose en Petra
    Wat geweldig om al jullie verslagen te lezen. En de fotos erbij te zien.
    Het is zeker een avontuurlijke reis. En een prachtig land.
    Mooi hoor die dolfijnen ook.
    Ga zo lekker door met genieten dames.
    Dan doen wij dat samen met jullie
    Groetjes van de buuv.

• 12 December 2018 - 19:31

Doortje:

Wat super leuk om jullie verhalen te lezen.
    Zo ben ik ook een beetje op vakantie en leer ik e.e.a. van het land

• 12 December 2018 - 20:53

Franka:

Zo te lezen hebben jullie een supervakantie en een hele goede chauffeur Anu. Knappe man om te zien maar pas op!!