Izamal - Reisverslag uit Izamal, Mexico van PetraJose - WaarBenJij.nu Izamal - Reisverslag uit Izamal, Mexico van PetraJose - WaarBenJij.nu

Izamal

Door: Jose

28 Oktober 2017 | Mexico, Izamal

Gisteravond hebben we gedineerd in het hotel en na nog een paar drankjes lekker naar bed. We zijn zowat de enigste gasten. (Terwijl ik dit zit te schrijven, checken er zo'n 50 nieuwe gasten in, dus dat is dan weer minder. Maar ja, wij vertrekken morgen toch weer).
Vannacht heerlijk geslapen. Na het ontbijt, zo rond 10 uur zijn we diverse kleine ateliers wezen bezoeken, die kris kras door het stadje liggen. De geel geschilderde historische panden zijn gebouwd op een oude Maya stad. Izamal wordt weinig bezocht door toeristen. Daarna nog de kerk bezocht en over de markt geslenterd. Vanavond willen we nog even terug gaan naar het centrum, omdat er een feest en kermis aan de gang zou zijn.

• 29 Oktober 2017 - 09:38

Anneke:

Hallo José en Petra, het ziet er ook allemaal zo mooi en warm van kleuren uit.
    Is bevolking vriendelijk en gastvrij? zo lijkt het wel.
    We hebben nogmaals de foto's bekeken, echt mooi!!!
    Nog veel plezier samen
    Liefs Anneke en Joop

• 29 Oktober 2017 - 16:30

Franka:

Nou jullie vermaken je prima zo te zien, hele mooie foto's . Is het weer daar goed of misschien veel te warm? Nog heel veel plezier daar!!!!!

• 30 Oktober 2017 - 08:03

Anita:

Jullie lijken wel reuzen bij de kleine Mexicanen :-) Blijf genieten.... Groetjes, Anita