Tsitsikamma - Reisverslag uit Humansdorp, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu Tsitsikamma - Reisverslag uit Humansdorp, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu

Tsitsikamma

Door: Jose

02 November 2016 | Zuid-Afrika, Humansdorp

Vandaag verlaten we ons paradijsje. We hebben nog wel aan aantal (3) springbokvellen gekocht. Leuk voor bij de kachel (Petra) of op de tafel (Jose).
De reis gaat verder naar Tsitsikamma (100 km) we vrrblijven hier 2 nachten in een familiecottage in Storm River Mouth Rest Camp pal aan de zee. Het Tsitsikamma National Park is het oudste kustpark van Zui-Afrika. De kustlijn heeft steile rotswanden en een ruige branding. We hebben vanmiddag een canopytour geboekt voor morgenvroeg. Daarna hebben we een wandeling gemaakt naar demonding van de Stormrivier. Aan het einde van de wandeling is een hangbrug (Suspecious Bridge) gespannen boven de golven. Lekker gegeten bij
Restaurant de Baron. Nog even boodschappen gedaan, want morgenvroeg moeten we voor ons eigen ontbijtje zorgen.