Van Swaziland naar Saint Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu Van Swaziland naar Saint Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu

Van Swaziland naar Saint Lucia

Door: Jose

29 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag gaat de reis naar Saint Lucia in ZuidAfrika. Om 7 uur zijn vertrokken want we hadden vandaag weer 335 km voor de boeg. Gelukkig was het vandaag een stuk minder druk bij de grensovergang. We hebben goed kunnen rijden en kwamen om half 1 aan bij ons Bed en Breakfast Rhino Coast Guest Lodge in Saint Lucia.
Ingescheckt en daarna lekken wezen eten (sushi en vis) .
Om 4 uur hebben we een boottrip gemaakt en zijn we nijlpaarden en krokodillen gaan spotten. Veel nijlpaarden gezien, maar helaas geen krokodillen. Daarna nog lekker wat zitten drinken en toen terug naar het hotel. Het is hier om 7 uur hardstikke donker. Ook onweerde en regende het vanavond.
Alle verslagen bijgewerkt en voor zometeen lekker slapen.

• 30 Oktober 2016 - 09:14

Anita Van M.:

Wat heerlijk om jullie vakantie op afstand weer mee te kunnen maken. Bij mij komen mijn vakantieherinneringen aan Zuid-Afrika ook weer naar boven. En na de vakantie wil ik nog veel meer foto's zien Ik ben er nu al nieuwsgierig naar.

• 31 Oktober 2016 - 10:04

Sjefri En Ria:

Jullie doen vele indrukken op zo te lezen.
    Wel een hele actieve vakanties maar wat geweldig om te lezen.