Safari en toen naar Komatipoort - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu Safari en toen naar Komatipoort - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van PetraJose - WaarBenJij.nu

Safari en toen naar Komatipoort

Door: Petra

26 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

S,morgens weer vroeg uit de veren om 6uur onze 2e safari. We hadden heerlijk geslapen in onze "tent" nie normaal zo super de luxe! Deze keer waren we maar met z,n twee de rest hadden we weggepest(grapje) er was die dag ervoor n oliefant overleden door uitdroging waar we nog effe naar gingen kijken.Er heerst hier n ontzettende droogte! Het was dan ook de oliefant die t had begeven terwijl hij ook nog njong had.
Voor de hyena,s en andere dieren werd t dan ook n feestmaal!!!
T was zeker de moeite waafd en n mooie belevenis om mee te maken.we hadden veel dieren gespot o.a de leeuw giraf buffel herten impala,s neushoorn enz.
Geweldig!
Weer terug ging onze reis naar komatiepoort.
De wegen zijn goed te berijden en we doen t goed ondanks t links rijden! Stoer he'!
Van simbavatie naar komatiepoort was t toch wel n 315 km dus gas erop!
We moesten nog wel door t krugerpark waar je maar 50km per uur mocht dus was t n lange trip.
Aangekomen bij trees too guesthouse werden we heel gastvrij ontvangen (overal trouwens) in n heel mooi verblijf.
Lekker war gedronken en gegeten en nog lekker wat gedronken buiten bij t zwembad. Het is hier heerlijk weer zo,n 30-35 gr dus das genieten, wat we met volle teugen doen!
Afrika is super!

• 28 Oktober 2016 - 20:27

Elle:

Jullie vermaken je weer goed daar! Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Zo zijn we er toch een beetje bij. Nog heerlijk genieten daar!!
    Xxx fam verhoeven

• 28 Oktober 2016 - 22:32

Germa En Andre:

Hoi Dames,

Wat een verhaal weer zeg. Dat zou bij mij tranen met tuiten opleveren als ik die olifant had gezien.
    Echt zielig.Wel fantastisch dat jullie het zo fijn hebben.

• 29 Oktober 2016 - 12:45

Sjefri En Ria:

Hoi

Wat een bijzondere ervaring, zo al die wilde dieren in het echt te zien.
    Het verblijf ziet er ook super gezellig uit.
    Nog heel veel plezier en op naar het volgende verslag.

groetjes