Aan alles komt weer een einde. - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu Aan alles komt weer een einde. - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu

Aan alles komt weer een einde.

Door: Jose en Petra

25 Oktober 2015 | Indonesië, Makassar

Om half 10 zijn we vertrokken vanaf ons paradijsje naar de luchthaven van Makassar. Einde vakantie, einde luieren, einde mooi Indonesie.
Onze chauffeur Badar had er 7 uur voor uit getrokken, zodat we onderweg nog diverse keren konden stoppen voor fotosessies. Zeer de moeite waard.
Zoutwinning en heel veel meloenen en water meloenen en ook nog meloenen!
Veel werk werd er verzet langs de kust met zeewier die ze aan t drogen waren! De bedoeling ervan was ons niet helemaal duidelijk!om 5 uur zijn we aangekomen op t vliegveld van Makassar.
Daar hebben we ons goed gedaan met koffie en thee met gebak!
Wachten op onze vlucht naar Jakarta en vervolgens de volgende vlucht naar ons koude kikkerlandje!

• 25 Oktober 2015 - 13:06

Harita:

Ja inderdaad weer terug naar ons kikkerlandje,maar de kou valt wel mee hoor.
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht,en kun je thuis ook nog even bijkomen.
    Ben wel benieuwd José naar je foto's en verhalen.
    Groetjes Crisjan en Harita

• 25 Oktober 2015 - 17:48