Vertrek naar Sulawesi - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu Vertrek naar Sulawesi - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Sulawesi

Door: Jose

14 Oktober 2015 | Indonesië, Makassar

Vanmorgen om half 8 vertrokken naar Medan voor onze vlucht naar Makassar (Sulawesi) via Jakarta.
Op de luchthaven afscheid genomen van Doelie (onze chauffeur)
De koffer van Jose kreeg een speciale behandeling. Ze werd liefdevol opgevangen en apart aan boord gebracht.
Op de luchthaven van Medan lekker koffie gedronken bij Starbucks. Ook zijn we nog geïnterviewd door studenten van de landbouwhogeschool (palmolie-industrie) van Medan. Dit in het kader van hun project
het vragen aan toeristen wat ze van Indonesie vinden, maar ook om hun Engels te oefenen. Veel lol gehad.
De vluchten van Medan naar Jakarta en van Jakarta naar Makassar zijn rustig verlopen.
Op dit moment zitten we in de bar van het hotel aan een drankje. We zijn de enigste, dus heeeel gezellig.

• 14 Oktober 2015 - 18:21

Joop Van Rijs:

Beste Jose en Petra,

Jammer dat jullie de enigste zijn, ik zou jullie gezelschap wel willen zijn!!
    En zal dan ook nog trakteren!!!
    Geen gek idee, toch!!
    Liefs Joop

• 15 Oktober 2015 - 10:50

Sjefri En Ria:

Hopelijk zijn er nog meer gasten bij jullie komen zitten aan de bar en hebben jullie nog een gezellige avond gehad. Voor vandaag een hele fijne dag gewenst.
    groetjes Sjefri en Ria

• 15 Oktober 2015 - 21:30

Harita En Cris-jan:

Hoi José en Petra
    Fijn om te lezen dat jullie van het mooie land genieten.
    Mooie foto's,daar kunnen wij vast van genieten.
    Het is wel saai als je maar met zijn tweeen aan de bar zit,maar dat mag de pret niet drukken.
    Jullie kennende is het toch gezellig.
    Groetjes en een fijne voortzetting.Cris-jan en Harita

• 15 Oktober 2015 - 21:37

Amy:

Hoi hoi.
    Heeft even geduurd, maar inmiddels zijn we zelf weer terug uit Canada en heb ik jullie verhalen gelezen. Super om te lezen hoe geweldig jullie vakantie is. Misschien Sumatra maar eens op ons lijstje zetten :) Geniet er nog van!!
    Groetjes Amy

• 15 Oktober 2015 - 21:54

Marc En Jose:

Fijn te leezen dat het jullie zo goed gaat. Geniet nog van de zon aldaar hier de eerste sneeuw gevallen Willis waar in Limburg maar toch. Verder koud en veel regen. Petra nu je daar toch zo maar alleen aan de bar zit samen met Jose brainstorm maar over onze buut, wie weet doen jullie daar inspiratie op. Verdere geniet ervan , ben zeer benieuwd naar jullie verhalen en foto's groetjes vanuit het natte en koude berlicum

Tags: Makassar