Gearriveerd in Medan. - Reisverslag uit Medan, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Medan. - Reisverslag uit Medan, Indonesië van PetraJose - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Medan.

06 Oktober 2015 | Indonesië, Medan

Tot jakarta alles volgens plan verlopen ook al hadden we veel turbulentie. Toen door naar Medan. Konden de gate niet vinden. Vragen dan maar. Oh zei de juffrouw achter de balie, dan hebben ze het verkeerd op de borden gezet. Na een vertraging van ongeveer een uur vertrokken we naar Medan.er bleek hardhandig met de koffers omgesprongen te zijn want jose d'r koffer had verschillende scheuren.
Toch maar effe melden we hadden al geen grote vertraging gehad dus misschien konden we hier nog iets uit slepen!
Onze chauffeur Doelie zo heette ie zei hij, bracht ons naar thotel.
N hapje gegeten en daar hoort n glaasje bij.
Geen alcohol?? Hoe zo niet?? Ivm met de vele moslims hier in dit hotel geen alcohol.
Morgen gelukkig weer n nieuwe dag en hopelijk tijd voor n borrel!

• 06 Oktober 2015 - 16:17

Mark Verhoeven:

Hoi dames, die alcohol komt nog wel :-)
    Lekker genieten daar, fijn dat jullie er zijn!

Liefs mark, Elle en de kids

• 06 Oktober 2015 - 20:26

Sjefri En Ria:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij zullen er vast een borrel op nemen haha
    Jullie tijd zal ook nog wel komen.
    groetjes en morgen weer een leuke dag.

• 06 Oktober 2015 - 20:55

Loes En Paul :

Hee dames. Gelukkig zijn jullie goed gearriveerd. Nu genieten! !xxx

• 07 Oktober 2015 - 19:28

Jose En Marc:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Goed de vertragingen bijhouden wie weet wat het schuift. De gullie daor druug staan is minder. Mar goed vur de lijn. We horen of lezen wel hoe het jullie verder vergaat. Maar nou genieten

• 08 Oktober 2015 - 19:18

Lia Janssen:

Hoi dames zit te wachten op de verslagen hebben jullie naar de zin?
    Gr Lia

• 09 Oktober 2015 - 08:46

We hebben weer wifi. Vanavond gaan we aan de slag. Weggaan eerst eten en met de tuk tuk rond. Doei tot straks.

Tags: Medan