Phu Quoc Island - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu Phu Quoc Island - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu

Phu Quoc Island

Door: Jose/Petra

13 November 2014 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Waar het precies mis is gegaan, weten we niet!!!
Vanmorgen werd Jose wakker met brandend maagzuur. Niet helemaal lekker. Een aantal keren behoorlijk geracekakt. In eerste instantie leek er bij Petra nog niets aan de hand, maar na 10 minuten begon dat circus bij haar ook. We zijn toch met de groep mee naar de boot gegaan. Daar aangekomen hadden we zoiets: dit gaat het niet worden. Toen terug naar het hotel. E.e.a. herhaalde zich. Na een uurtje zakte het bij Jose en is ze voorzichtig wat gaan eten. Maar Petra werd met de minuut zieker. Het kwam er niet alleen onder maar ook boven uit.
Om 9 uur moesten we onze reis voortzetten. Eerst 3 uur in de bus naar Rach Gia en van daaruit nog 2,5 uur met de boot naar Phu Quoc en dan nog 3 kwartier in de auto. Ze heeft het overleefd (met maar 1 ongelukje), mede dankzij de pillen die ze van de Belgische dames had gekregen.
We zitten nu in het Mango Bay Resort op Phu Quoc Islands: weer een PARADIJS op aarde. Foto's volgen nog, dat zat er vandaag niet in. Hopelijk voelt Petra zich morgen weer fit.

• 13 November 2014 - 15:53

Diny:

José en Petra ik hoop dat jullie weer snel opgeknapt zijn om van de laatste dagen
    nog te kunnen genieten.

• 13 November 2014 - 15:53

Annie:

Heerlijk om de reisverslagen te lezen en wat jammer dat je allebei ziek zijn geworden. Hopelijk weer snel opgeknapt om verder te genieten van jullie reis. Beterschap dames x

• 13 November 2014 - 16:03

Bep:

goh wa vervelend voor jullie beterschap zodat jullie weer van de vakantie kunnen genieten gr

• 13 November 2014 - 16:40

Marga:

He wa vervelend om juist daar allebei ziek te worden, hopelijk is het maar van korte duur en kunnen jullie genieten van de laatste paar dagen xx

• 13 November 2014 - 17:26

Mark En Elle Noa En Faya :

Beterschap allebei!! Hopelijk kunnen jullie nog van de laatste dagen genieten. Dikke X

• 13 November 2014 - 23:00

Sjefri Ria:

Beterschap voor jullie allebei en hopelijk voelen jullie je morgen al weer een stuk beter en kun je nog lekker genieten van de laatste paar dagen. grt.

• 14 November 2014 - 09:01

Anita:

Hé wat vervelend. Ziek zijn op een reisdag is heel vervelend....
    Wordt allebei maar snel weer helemaal beter.

• 14 November 2014 - 14:42

Germa:

Denk aan het advies van onze baas.

Citroensap.

Beterschap.