Da Lat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu Da Lat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu

Da Lat

Door: Jose

08 November 2014 | Vietnam, Ðà Lạt

Zaterdag 10 november.
Om 05.00 uur werden we door de taxi opgehaald om naar de luchthaven te gaan. Onze vlucht naar Da Lat vertrok om 06.45 uur.
Om 09.00 arriveerden we bij Hotel Hoang Anh Xanh Dalat Resort. Niets mis mee.
Rond 11 uur zijn we naar het meer Ho Xuan Huong gewandeld. Daar is een Flower Park. Dit stelde niet veel voor. Toen hebben we de taxi genomen en zijn naar het 6 km ten noorden van Da Lat gelegen historische dorp XQ gegaan. Hoewel dit niet een echt dorp is, maar een commercieel bedrijf, is het een van de interessantste bezienswaardigheden van Da Lat. Hier worden geborduurde ' schilderijen' gemaakt van zeer hoge kwaliteit. Werkelijk schitterend. Hier hebben we ook gegeten, zonder dat we wisten wat. Hier wordt geen Engels gesproken en een menukaart hebben ze niet.
Daarna zijn we nog naar het Liefdesdal geweest. Wat een flop. Wel veel gelachen. Zie de foto's.

• 08 November 2014 - 14:12

Germa:

Die laarsjes zijn echt gaaf evenals de tas. Dit is toch een vakantie om nooit te vergeten.
    Het valt me nog mee dat er zoveel luxe op de foto's te zien is. Had ik niet verwacht. Ook het eten ziet er heerlijk uit. Daar raak je niet van aan de racekak toch........

Weer heel veel groetjes en ook weer heel veel plezier gewenst!!!!

• 10 November 2014 - 20:59

Sjefri Ria:

Wat een luxe hotel echt gaaf. Waarom was het liefdesdal een flop? Waren er geen leuke mannen? Jammer want jullie zien er wel erg blij uit op de foto's en daarom zeer aantrekkelijk. Och as ge maar leut hebt.