Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: Jose

06 November 2014 | Vietnam, Hoi An

Na een rustige vlucht van ruim een uurtje landden we om 15.45 uur op de luchthaven van Danang. We werden opgehaald en naar ons hotel in Hoi An gebracht.
Hoi An heeft een oude stad, die bestaat uit een Japanse en een Chinese wijk. Er komen veel toeristen naar Hoi An, omdat er overal winkeltjes zijn waar je maatkleding en schoenen kunt laten maken. Jose heeft laarsjes laten aanmeten en ook al moeten betalen. Hopelijk kunnen we ze dadelijk ook ophalen en zijn ze naar de zin.
Vanmorgen hebben we een fiets gehuurd. Allereerst nog even naar de lokale markt geweest. Voordat we het wisten waren onze benen en de wenkbrauwen van Petra onthaard.
Daarna vertrokken we voor een rit met de fiets. Al heel snel waren we de route kwijt. Na veel vragen en omdraaien waren we er klaar mee. We gingen op zoek naar het strand.
En wat vonden we : HET PARADIJS OP AARDE.
Kijken jullie zelf maar op de foto's.

• 06 November 2014 - 13:11

Sjefri Ria:

We zijn heel erg benieuwd naar wat voor laarsjes je hebt laten maken, misschien iets voor ons Geertje, Wat het ontharen betreft daar snappen we helemaal niks van, leg dat nog maar eens een keer uit, en verder vinden we het jammer dat we geen foto's kunnen zien van HET PARADIJS OP AARDE. hopelijk komen die nog. Zon ze dames en nog een hele fijne vakantie

• 06 November 2014 - 14:11

Germa:

Ligt het aan ons of aan ..........
    Helaas bevat jullie reisverslag geen foto's Ook al zijn wij niet zo goed met de computer, bij eerdere berichten lukte het ons wel de foto's te bekijken

• 06 November 2014 - 16:40

Bep:

ik zei het nog Petra hebben jullie wel een goede route net zoals wij toen met de boswandeling met boswachter Frans waar geen reet van klopte hahahahahaha

• 06 November 2014 - 17:24

Marga:

Klinkt allemaal geweldig, inderdaad jammer dat er geen fotos te zien zijn, nog veel plezier

• 06 November 2014 - 17:35

Anita Van Mackelenbergh:

Klinkt helemaal geweldig. Plannen ter plekke is een goed plan. Ergernis op vakantie moet je niet hebben. En zo zie je maar weer beland je zo maar in het paradijs op aarde. Hoe dat er uitziet, dat houden we tegoed.
    Geniet van zon, zee en zand.

• 06 November 2014 - 18:42

Marc:

Zal wel nodig geweest zijn die haartjes van jullie beentjes. Met die snelle gestroomlijnde beentjes was het natuurlijk geen probleem op die fietsen. Hopelijk zijn de laarsjes niet te lang jose. Anders heeft het harsen niet zo veel nut gehad. Maar alle gekheid op een stokje we lezen en zien wel dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben. Geniet nu van de zon na al die regen gr Marc en jose

• 06 November 2014 - 22:25

Franka:

Nou alle verslagen weer even gelezen. Jullie hebben een te gekke vakantie zoals we lezen.
    De foto's zijn wel leuk om nu op de computer te bekijken maar we denken dat jullie nog veel
    mooiere foto's hebben die kunnen we dus bij thuiskomst bekijken. Jammer dat het niet iedere dag geweldig weer is maar je hebt vakantie he. Wij wensen jullie nog heel veel plezier, mooi weer en heel veel avontuurtjes. Groetjes en tot lezens!!!

P.S. Pas goed op jullie zelf!!!

Piet en Franka

• 07 November 2014 - 19:32

Mark En Elle :

Mooie foto's!

• 07 November 2014 - 20:20

Joop & Anneke:

Hallo Jose en Petra,

Wat geweldig die markt, van alles door elkaar, het heeft toch wel wat.
    Het strand ziet er tropisch uit, daar willen wij, ook wel even zonnen.
    En, de foto's zijn uiteraard weer fantastisch!!
    Samen nog veel vakantie plezier.

Liefs Joop & Anneke