Y Linn Ho en Ta Van - Reisverslag uit Lao Chải, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu Y Linn Ho en Ta Van - Reisverslag uit Lao Chải, Vietnam van PetraJose - WaarBenJij.nu

Y Linn Ho en Ta Van

Door: Jose

05 November 2014 | Vietnam, Lao Chải

Om 09.30 uur kwam Nam, onze zoon in Sa Pa zoals hij zichzelf noemde, weer ophalen. Het weer was niet goed (te mistig) om naar de watervallen te gaan. Hij stelde voor om nog wat dorpjes te bezoeken met weer een andere etnische groep. Ditmaal de Giay. Deze mensen kwamen 200 jaar geleden vanuit China hier naar toe.
Eerst hebben we een kleuterschool bezocht. De kindertjes kregen vandaag toevallig een inenting, dus de dokter en de verpleegsters waren aanwezig. Vandaag wel mooie foto's gemaakt met de iPad en die kunnen we WEL versturen. Lekker geluncht bij een homestay familie. Om 15.00 uur waren we terug in het hotel. Om 16.30 uur werden we opgehaald door de taxi. Ons verblijf in Sa Pa was teneinde. Nam is nog met ons meegereden naar Lao Chai waar we weer op de trein moesten stappen terug naar Hanoi.
Vanmorgen (5 nov.) om 05.00 uur arriveerden we na een brakke nacht weer in Hanoi. Toen met de taxi naar Hotel Paradise waar we onze koffers nog hadden staan. We hebben toch nog maar voor een paar uurtjes een kamer gehuurd, zodat we lekker nog kunnen douchen en ons blog bijwerken. Over een paar uur vertrekken we naar het vliegveld voor de vlucht naar Hoi An.
En nu genieten van onze mooie foto's !!!!

• 05 November 2014 - 08:12

Loes:

Eindelijk kunnen we genieten van de mooie foto's!

• 05 November 2014 - 08:35

Elle Verhoeven :

Wat genieten zeg! Mooie foto's. En dat is nog maar een greep uit wat jullie hebben neem ik aan. Ik ga zo aan het werk. Dikke kus en knuffel! X

• 05 November 2014 - 09:11

Anita Van Mackelenbergh:

Wat een prachtige foto's, wat een mooie mensen. Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar de andere foto's. Goede vlucht.

• 05 November 2014 - 14:01

Germa:

Wat een ervaringen. Bedankt voor de foto's en voor vannacht een goede nachtrust gewenst zodat jullie weer uitgerust aan de nieuwe belevenissen kunnen beginnen.

Vele groeten van je collega's

• 05 November 2014 - 14:04

Sjefri Ria:

Mooie foto's en we kunnen zien dat jullie genieten tussen deze mensen. Jammer dat het weer mistig was nu hebben jullie de watervallen gemist. Hopelijk wordt het snel beter weer.

• 05 November 2014 - 15:22

Joop En Anneke:

Hallo,

wat een fantastische vakantie hebben jullie, en wat hebben jullie indrukwekkende foto's laten zien.
    Heel speciaal, het inspireert ons om meer en meer te willen weten over het land.
    Nog heel veel speciale vakantie momenten voor jullie.
    Liefs Anneke & Joop

• 05 November 2014 - 19:01

Harita En Cris-Jan:

Hoi José en Petra
    Wat fijn om te zien dat jullie het naar je zin hebben.
    Wel jammer van de mist,maar er zullen ongetwijfeld mooie foto's gemaakt zijn.Dan heb je nog een beetje een verrassing voor als jullie thuis zijn.
    Ga vooral verder met genieten van alles wat er nog gaat komen.
    Groetjes Cris-Jan en Harita

• 05 November 2014 - 21:32

Jan En Loekie:

Wauw, net je verslag gelezen en de foto's bekeken. Het lijkt me een bijzonder land, de mensen zien er ook zo aardig uit, mooie natuur ook. Leuke manier om jullie reis met anderen te delen! Geniet van jullie verdere trip en we horen wel weer van jullie. Groetjes!!!! Jan en Loekie