Hong kong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van PetraJose - WaarBenJij.nu Hong kong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van PetraJose - WaarBenJij.nu

Hong kong

Door: Petra

28 Oktober 2014 | Hong Kong, Hongkong

Onze reis is begonnen. Vroeg uit de veren, lang leve de vakantie!
We begonnen op Schiphol al met n vertraging van maar liefst 3 uur.
Wel n beetje balen. De vlucht was verder goed verlopen, alleen de vlucht van hong kong die ons naar de bestemming Hanoi zal brengen is nu ook veel vertraagt . Deze vlucht gaat als t goed is om 17.30u. Dus nog effe wachten. Hong kong zijn we wel gaan bekijken daar hadden we mooi de tijd voor. T weer is lekker zo,n 25 graden. Wel n beetje moe weinig geslapen , hopelijk zo op weg naar Hanoi waar we dan ons bedje in kunnen duiken. Tot zover het nieuws van vandaag.

• 28 Oktober 2014 - 09:10

Ria Sjefri:

Hoi dames

Het begin is gemaakt, wel niet helemaal volgens jullie verwachting maar we zijn ontzettend benieuwd hoe dat jullie Hong kong vonden. Fijn om te horen dat het bij jullie lekker weer is hier valt het ook niet tegen het zonnetje schijnt nu ook al. Nog een hele goede vlucht gewenst naar Hanoi en tot schrijvens.

groetjes

• 28 Oktober 2014 - 13:12

Franka En Piet:

Hoi Jose en Petra, Nu pas in Hong Kong maar dat is ook weer een voordeel
    anders hadden jullie ook niets van hong kong kunnen zien. We hopen dat jullie nu op tijd in Hanoi aankomen, daar lekker even slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen.
    Goede vlucht naar Hanoi en tot horens

Groetjes

• 28 Oktober 2014 - 16:19

Marga En Geert:

Het positieve er inderdaad van inzien en genieten van de wereldstad Hongkong, verder nog een goede vlucht tot horens

• 28 Oktober 2014 - 17:36

Jose En Marc:

Goed te horen dat jullie bijna op de plaats van bestemming zijn. Wachten duurt altijd lang voordeeltje voor jullie site seeing van jong long.

• 29 Oktober 2014 - 09:43

Loes:

Nou fijn dat jullie vast in Hongkong zijn aangekomen maar ontzettend balen van de vertraging zeg. Vakantie is iniedergeval wel begonnen en jullie kunnen gaan genieten! Super veel plezier dames! Xxx